Wednesday 4 April 2012

stresss..trademark gary lam running man huhuhu

bismillah..alhamdulilah hari ni aku masih bernyawa.hanya padaMu ya Allah aku mem0hon.panjangkanlah umur kedua dua 0rang tuaku supaya dapat mereka mengerjakan lebih banyak ibadat padaMU.aminn..
sebulan sekali baru ada masa nak update blog.macam la busy sangat.hehe..kalah PM macam ni.
hari ni aku stress sebab kebanyakan bebudak asrama ni dah salah faham dengan menyalahkan kita0rang tentang hal assigment yang kena buat masa p0sting.stress...
di0rang ingat aku and the geng saje je tak bagitau c0z nak buat kit0rang jer..padahal kit0rang p0m baru tahu.lau tahu awal2 mestilah dah siapkan tapi sekarang ni kit0rang p0m stress...k0rang plak tambah masalah dengan mengatakan benda yang rubbish tu.imp0sibble la.. memang la kit0rang ni hati tak berapa nak baik kan tapi kit0rang takkan buat kerja b0doh yang macam nak orang b0doh jer buat tu.b0doh la kalau k0rang tuduh kit0rang macam tu..cam takde 0tak jer.ni yang buat aku stress nii.. astagfirullahhalazimm.
aig0o~~
comelnyer budak nim..hilang stress jap.>,<

No comments:

Post a Comment