Thursday 19 April 2012

(0,,0) next week exam LoL.. (0,,o)

       bace w0ii..next week exam lak.ape aku nak bace dulu niii???banyaknya nak kena bace.aduhaiiii..macam mana ni???? nak start bace PKM (psy) dulu ke?tak menarik ahh..nanti tak sampai setengah jam aku dah lent0k.. tapiii..aku paling lemah subjek ni nak tak nak kenalah berk0rban sikit.napelahhhhhh ada subjek ni.payah nak mampus,dah lah tak faham ape p0n.madam pulak satu hal ajar benda lain tapi bila keluarkan s0alan tak mengikut apa yang diajar.aduhaiii ni yang buat aku bengan niii.. nasib baiklah subjek ni bukan sepenting subjek SEO, kalau tak memang turun la p0inter aku sem nii.... aku bukannye tak minat dengan subjek PKM tapiii...ada sesuatu yang membuatkan aku susah nak faham.maybe disebabkan tentang isi dalam subjek ni k0t yang membuat aku susah nak faham.yelah study sal 0rang gila bila la aku nak faham.macam macm yang kena faham.kalau SEO ke PKI ke b0leh la aku f0llow sikit sikit cz ia kena hafal je..(kena faham la jugak) aku nak buat camne ni??? emmmmmm..tawakkal jelah nanti.. k0 bace banyak banyak sampai agak agak nak pecah kepala tu pastu baru kau berhenti eh, hahahahaha....gile  ke..aaaarrrrrggghhhhhh..tensi0n betul.

       target aku sem ni nak strict 'A' tapi memandangkan aku lemah dalam PKM s0 kena la kurangkan target aku nanti takut tak sampai target aku jugak yang frust men0nnggeng nanti,tapi orang kate tak salahkan kalau kita berazam tapi dengan satu syarat kenalah bersungguh sungguh dan d0a paling penting.aku baru ingat madam ada bagi d0a kat kit0rang suruh hafal bagi mudah jawab s0alan exam nanti,kenapalh aku lupe haritu kalau tak mungkin lagi mudah mase aku masuk osche semalam.aig00ooo~~
     
kalau nak exam,interview atau ape ape yang penting bacelah d0a ni.madam cakap insya'allah akan lancar semuanye benda yang kita nak buat tu.
       
           harap harap nanti aku dapat la jawab s0alan peksa tanpa meniru sape sape seperti sebelum ni.insya'allah..sem0ga ape yang aku pelajari selama ini dapatlah dicurahkan dalam exam nanti dan curah p0m ambik balik laaaa..jangan sampai curah pastu tak ingat dah semua.macam tu biasanya aku ni.mudah sangat lupe.macam orang tua nyanyuk je.

       

No comments:

Post a Comment