Wednesday 11 April 2012

:: Demi Masa ::

bismillah..

Al-’Asr 103: (1-3)

Demi Masa!

Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian -

Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar.
 
sesungguhnya aku dalam kerugian..
yelah hari2 asyik buan masa jer kerjanya
makan, pergi klas, bila balik je makan then tidur
aig0oo~~
BILA LA NAK BRUBAH NI..
 
ma aku selalu jer bagi nasihat kat aku 
suruh aku duduk m0lek2 kat sini, belajar rajin2 sampai berjaya
tapi aku?
 ya allah...kau bukakan lah pintu hati hamba mu ini..
 
tapi bila bercakap sal masa teringat pulak kat jam yang aku baru beli 3 hari lepas
tak teringin p0m dalam hati ni nak pakai jam 
cz aku ni bukan suka sangat pakai benda yang kana pakai pastu bukak
leceh laaa...
 
tapi sebab kawan aku pandai pujuk aku p0m beli laa
mahal p0m mahallah..
asalkan tak membazir..
jam tu kan penting dalam kehidupan kita
 
aku harap la pasni tak de la aku buang masa macam hari2 lepas
dah dapt jam baru la katakan..
hehehe..
 
ni lah gambar jam kit0rang...cantik sangat..hehehe

dari kiri yana naimah n me..huhuhu
 
 

No comments:

Post a Comment