Friday 13 April 2012

::0sche dah dekat Mek::

ape nak jadey la dengan aku niii..
0sche (ujian praktikal) dah dekat tapi persediaan takde sikit p0m
tinggal lagi 3 hari nak osche tapi still main main

tapi nasib baiklah aku datang klass hari ni cz 
madam cakap sape2 yang tak datang hari ni kemungkinan besar
takkan dapat masuk 0sche
sampai macam tu sekali, dahlah ramai yang p0nteng klass
yelah dah semalam cuti sempena hari keputeraan mestilah ramai yang tak datang harini
ambik kesempatan laaaa....ape lagiiii...

pade sape sape yang tak datang tuu bak kata madam lee padam muka
tak dapat masuk 0sche, hahaha
sape suruh cuti awal, nak balik kampung k0non
ingat kit0rang yang stay ni takde kampung ke?? siderlate la sikitttt..

apep0m harini mase lam m0ckward(klass) aku and the geng memang happening giler la
b0leh lepak lepak dengan bebudak gr0up len
gelak gelak sampai nak terburai perut
d0k main kejar kejar lam tu snap picture laa

0rang len d0k busy nak ambik sign ngan madam tapi kit0rang b0leh buat derkkk..
sebabnye kita0rang dah dapat semua (80%) sign madam
hahahahahahahahhahhahahahahahaha
suka sangatttttt..

bagi yang belum penuh tuu i pray u all dapatlah sign madam yang mahal tu
tapi dengan syarat u all kena pandai buat pr0cedure and paling penting pandai b0dek
madam ni kadang kadang makan b0dek gak
bukan pe di0rang kesian teng0k kita tak cukup sign kan s0 di0rang p0m ikutla rentak kita..
kita p0m kena lah pandai pandai mainkan peranannnn...kan kan kan..

macam ada pengalaman jerr..hehehehe

linda sue aku  baby budak banyak main pada main main.ahaksss...

madam dila yang t0lon snap gambar ni..0whh terharunyerrr,,hahaha..aku ingatkan madam nak rampas henset rupenye nak t0long snap,kush semangat aku.dahla telef0n bru beb..yang sue punyer.hahahaha...


lawak ke der kau tunjuk gigi kau tuu.. macam muka tak siap jer aku teng0k.hahaha

aku jer kulit nmpak gelap.asenya dah tebl aku taruk bedak tadi.hahaha

buat latihan untuk 0sche,dipantau 0leh madam,aku lariiiiiii...

lebih kurang macam ni lah 0sche aku nanti,guna patung.bezanya nanti kena buat s0rang s0rang,takde yang ajar.all by 0urself.

aiiiiii...bincang ape tu..sy0k jerr...sy snap pict p0m ta sedar.



No comments:

Post a Comment