Saturday 7 April 2012

~bday gurl~

bismillah
....thanks friends....
peristiwa semalam mungkin takkan ku lupakan
pandai ye k0rang simpan rahsia
tak perasan p0m bila k0rang beli kek
terharu sangat

aku ngatuk sangat d0h malam tu
tapi yana jug0k la ajak berbual sambil layan mata
pastu tetiba linda send msj
"jangan bg dia tidur lagi"
macam nak kant0i je
hahaha
tapi nasib la aku ni bengap jugak
aku ingat dia suruh aku tak bagi yana tidur lagi
memang bengap t0l la aku ni
hahahaha

tapi k0rang memang de best la
mase tu muka ngatuk semacam je semua
tapi still nak berjaga cz nak sambut bday aku
tiada kata yang dapat aku katakan 
cuma kasih sayang yang dapat ku tunjukkan
~sayang kamu semua~

t0 me..thanks to bebudak bilik 13,k0rang terbaik ah

naimah yana n0rsa linda ecah saad n dilla i will remember all the things u d0 for me

No comments:

Post a Comment