Wednesday 18 April 2012

*=* bad day t0 me *=*

tak la malang sangat tapi aku kehilangan tudung yang baru jer aku beliiiiii...nak tudung tuuuu...warrrrhhhh.. tudung baru kan mestila sayang lagi,baru je pakai dua tiga kali da hilang.apelah nasib akuu niii... sayang sayang sayang sangat tudung tuuuu....eeeeemmmmmmmmmm.... patutla aku rase tak nak bawak balik jer tadi rupe rupenye nak cicir.kenapelah aku tak ikut rasa hati aku tadi.kan dah hilang...aigo00~~ tudunggg...kembalilah kau padakuuuuu...akanku guna kau sebaik mungkin,lepas tu kau nak hilang terus p0m takpelaaa...uummm..inilah orang kate takde rezeki..mek bersyukur la dengan apa yang kau ada tuu..jangan  d0k taksub sangat.tu baru je tudung kau hilang nanti kalau hilang benda yang betul betul berharga kau nak buat apa mase tu.. fikir la sikittt..amb0iiii..syukur 0key.istigfar banyak banyak.mungkin lepas ni kau dapat yang lebih c0mel, lebih mahal.(ayat biasa nak legakan diiri sendiri)
selamat tinggak tudung..dengan siapa p0m kau berada harap kau digunakan dengan sebaik mungkin.

semalam hari jadey sani.macam mana la aku b0leh lupe.padahal aku ingat s0kmo tarikh ni tapi semalam aku lupe.betul betul lupeee..aigoo00..teng0k citer k0rea sampai nak muntah macam mana la nak ingat benda lain kan.dahlah 0sche sempat lagi teng0k k0rea.kate nak sc0re 'a'.hampeehhh..tapi semalam aku rase s0alan mudah la sikit pada harini.walaup0m s0alan strict to the p0int takde yang tricky tapi nak ikut prcedure tu yang susah.kena hafal satu satu.kalau yang sterile punyer tu lagilah.lau dah langgar prinsip sterile sekali kena buat balik.kalau tak memang dapat mark k0song laa kau mek.. hari ni pulak sal GCS (glascow coma scale)
memang fail lah aku.d0k ingatkan masuk s0alan bagi pen n paper tapi rupenye masuk pr0cedure.apela malangnye nasib akuuu...nasib la dapat c0ver dengan s0alan pen n paper.boleh la buat menenangkan hati ni.

No comments:

Post a Comment