Thursday 30 August 2012

(*,*) pilih la yang b0leh bahagiakan kitew

macam mana nak gambarkan perasaan aku mase tu,aku p0m konpius jugak.nak kata suka sangat tak jugak nak kata tak suka p0m tak jugak tapi macam puas hati..sebelum ni tak pernah p0m bawak laki balik rumah tetiba bawak balik.masa tu takdela berdebar p0m tapi aku takut ngan penerimaan orang tua means my parents la.b0leh ke di0rang terima dia?thats the questi0n.and aku sangat sangat la takut abah tak layan sangat dia cam tetamu lain.nanti terasa plak kan aku jugak susah.
dia pulak bedebar sesangat sampaikan nak cakap p0m sesangat la susah..malu2 kucing la kononnyerr..
hampesss.. 1st time b0leh consider la tapi nati lau sec0nd time p0m still macam tu n0 p0ints la nak teruskan.aku takley 0rang senyap2 ngan parents aku ni.nati aku plak makan hati kang nati.tau n0 body perfects but masa ada peluang ni la b0leh pilih kann.. huhuhuhu
still g0t time lagi ida..

No comments:

Post a Comment