Tuesday 20 March 2012

K@wan sEjati

adalah s0rang kawan aku ni, dia baik hati,suka t0long orang,fikirkan perasaan orang,tak l0kek bila orang perlu pert0longan and aku suka lah.mase dia masak lebih dia selalu jer panggil aku tu makan sama2, then bila aku tak ade sen je dia ringan jer nak bagi aku pinjam duit dia.bak kata orang memang susah lah nak dapat kawan seperti dia.walaupun dia tu mengada ngada tapi aku suka,aku b0leh jer terus terang ngan dia apa yang aku tak suka.
tapi satu jer yang aku tak tahan dengan dia,suka sangat merajuk.ada jer yang tak kena.bila merajuk buat lah muka berak kapur dia tu.tak cakap ngan 0rang la,siap jeling menjeling lagi.padahal perkara kecik jer,aku p0m hairan la perangai pelik dia ni.dah la nak orang pujukkkan.sedar la diri tu dah besar panjang,bukan budak lagi nak kena pujuk selalu kan.lau sekali dua b0leh la,tp dah banyak kali...orang p0m jadi dah tak heran.lantak kaulah nk merajuk ke ape ke.asal kau bahagia.STOP.

No comments:

Post a Comment