Tuesday, 20 March 2012

d!lEm@ sE0ranG wAnit@

nak pergi ke tak nak? pergi? tak pergi? pergi? tak pergi?
macam mana ni...? ya allah t0l0nglah bagi keputusan padaku~~
aku dilema sekarang ni.pagi es0k sepatutnya hari perkahwinan bff aku
kira 0rang penting jugaklah dalam hati aku ni
walaupun kit0rang dah lame tak kumpul ramai ramai cam dulu dulu
dia tetap ada dalam susut hati aku ni

masalahnye sekarang aku ni dalam dua samada nak pergi ke tak
kalau tak pergi kan takut dia kata kat aku pulak
kata je bff sejak dari kecil tapi majlis perkahwinan dia p0m tak pergi
ape punyer bff laa macam ni

kalau aku tak pergi pulak nanti aku takut dia p0m tak datang mase hari nikah aku nanti
dahla ramai dah kawan kawan aku tak pergi masa hari bahagia diorang
,ni pulak kawan baik sendiri

susah nyer nak buat keputusan..
td aku dah call madam nak masuk kerja pagi cz nk pergi kenduri
madam p0m dah appr0ve 
aku p0m dah jemput kawan sebilik aku nak pergi
tapi kenapa la aku rase berat jah nak pergi

mungkin sebab satunyer
 ramai kawan kawan aku yang lain tak dapat datang
di0rang semua sibuk dengan urusan masing masing
ada kelas la,tak dapat cuti la,kerja la n macam macam lagilah
aku p0m kerja jugak sebenarnye..mtk tukar ke shif pagi jer..

dan yang paling penting sebenarnya aku ni nak save bajet
lau aku pergi rumah jimah aku kena bayar sewa kereta,
minyak kereta,n beli hadiah lagi.
h0w kedekutnye aku....

yela simpanan aku bukanye ada banyak p0m
ptptn b0leh seribu jer
nak makan ape der...
h0w disgusting annoying nyerrr....
 arrrrghhhhhhhhh..... michachu..

No comments:

Post a Comment