Friday 9 December 2011

**teguran dari parent** @_@

hari ni banyak hal lah yang salah
lepas satu, satu kena tegur
macam budak budak pulak

semuanya gara gara teng0k citer k0rea
memang tak b0leh tahan lah
bila punggung ni dah melekat 
mata telinga n angg0ta badan ni bersatu
n berdepan dengan lapt0p

semua benda t0lak tepi
ni yang menyebabkan darah parent aku naik
semua senyap d0k ralik teng0k citer
jadi takde 0rang nak berbual dengan parent aku
di0rang p0m berleter laaa...
ni yang buat aku nk gelak s0rang s0rang ni
kejap kejap adaaaaaa je bnda tak kena
ada jeee yang nk dileterkan
tapi aku dah faham mainan parent ak

di0rang sebenarnya perlukan perhatian
yelah kata je ramai anak balik tapi rumah senyap jee
dah semua mengadap lapt0p

kadang kadang tu 
ada masa yang aku tak tahan
aku masuk bilik jer
memang kurang ajarlah
kalu b0leh aku nak elak lah dari berbuat demikian 
tapi hati aku ni
tak seputih salju
manusia biasa yang tak terlepas dari membuat kesilapan

kit0rang memang suka take pic bertiga n memang selalu kena tegur pasal tabiat ni.parent aku kata tak el0k.aku p0m tak faham la kenapa tp aku percaya yang parent aku ni dah terikut dengan ura ura dulu yang mengatakan take pic bertiga b0leh lead pada se0rang kan meninggal dunia dlu.bagi aku ajal maut ditangan tuhan,tapi nasihat 0rang tua mesti kita turuti asal ia tak membawa kemudaratan pd kita.

wit my l0bely family..fr0m left my l0ving m0ther,c0usin,k.na,k.su n me
P/S janganlah sesekali menyakitkan hati kedua dua 0rang tua,tak bau syurga la jawabnya n kebarangkalian anak anak kita nanti akan mewarisi sifat buruk kita ni n akan apply pada kita kelak.nauzubillahh...

No comments:

Post a Comment