Wednesday 7 December 2011

suatu pagi yang tak berapa dingin

kalau balik kampung memang banyak keja lah boleh dibuat
hari ni antara kerja yang aku buat seperti biasa 
rutin harian bagi anak dara
bangun lewat sudah ada dalam kamus bila tiba
musim cuti

adikadik aku p0m sama
lepas je s0lat subuh semuanya cari bantal n selimut balik la
pagi tadi aku dikejutkan dengan satu suara makcik
pagi pagi lagi dah melalak dalm rumah aku

dah la d0k bersewang depan bilik aku
malu la aku nak bangun..
tunggu punyer tunggu 
bila la makcik ni nak balik..aiyooooo
dah naik kematu dah telinga aku dengar dia dok (baghi)

at last aku keluar dengan muka selambanye
buat muka tak malu
ye lah dari tadi lagi aku dok tahan nak (piu)
dah tak tertahan ni

nasib baik la makcik tu buat selamba dek je
kalau tak malu la aku
maybe kat rumah dye ada ank dara macam aku jadi dye p0m 
tak heran la kott..hehehe

tp lepas tu aku keluar salam n bertegur sapa la
dengan makcik tu
karang dia kata aku kurang ajar lak
takaak la bangga ngan title tu

P/S yang tua dihormati yang muda disayangi
REF baghi-berbual kosong,piu-kencing

No comments:

Post a Comment