Sunday 20 January 2013

azam 2013

       


ASSALAMUALAIKUM..

Selamat datang 2013 dan good bye 2012
Tahun baru datang lagi..azam tahun lepas ada lagi yang belum tercapai tapi takpe tahun ni in sya allah akan aku tunaikan..

Tapi disebabkan tahun baru ni dah menjengah jadi kenalah ada azam yang baru pulak kan..yang tahun lepas yang tak tertunai tu aku teruskan dan yang baru pom mestilah kena ada.. barulah hidup ni ada misi..seperti pepaatah arab mengatakan `hari ini mestilah lebih baik dari semalam’.ini adalah antara golongan orang-orang yang Berjaya..aku pon nak tergolong dalam golongan ni.
tak nak la tergolong dalam golongan orang orang yang gagal dimana `hari ini lebih teruk dari semalam’.nak ke aku jadi orang macam ni? Tak pom dalam golongan orang orang yang terpedaya `hari ini sama seperti semalam’.kalau aku masih berada di takuk lama sampai bila pon aku takkan Berjaya..
jadi untuk mencapai kejayaan aku mestilah ada keazamankan..azam tu apa pulak? bagi akulaa..azam ni merupakan satu impian dimana aku mesti ada kesungguhan untuk mengapainya..
Kesungguhan tu salah satunya hendaklah sentiasa berdoa..mintak la diberi kejayaan..didunia dan juga akhirat barulah azam kita akan tercapai..in sya allah..~_^
Amin..

No comments:

Post a Comment