Thursday 29 November 2012

dapat rendah markah mock ljm 8 T_T

sape yang tak sedih dapat markah rendah weii...selama aku jawab soalan tak pernah dapt markah rendah camni tapi alih alih markah rendah giler..nama aku dalam list pelajar tercorot sekali..adoiii...
sakitnyer kepala akuuu.. macam mana boleh jadi macam nim... aku dah buat yang terbaik dah..dalam kelas aku beri perhatian cuma kadang kadang masa lecturer boring jer ada main main sikit lam kelas.sikit sikit jer.. pastu lau lecturer tanye benda benda aku macam boleh jawab la jugak,kira ada response bila ditanya tapi kenapa aku tak dapat jawab jugak soalan mock niii..

bila tengok nama nama student lain dapat markah tinggi macam tak percaya jugak.bila masa diorang jadi pandai macam tu sekali..diorang meniru ke dalam exam? aku bukanye tak boleh meniru tapi aku tak nak amalkan budaya meniru takut nanti akhir ni aku d0k harap dengan orang nak meniru tapi alih alih masa exam sebenar orang lain dok sebelah aku..mana boleh macam tuu..

tapi walau bagaimanap0m aku nekad aku nak lulus jugak ujian next week..aku nak tengok sejuh mana kemampuan aku senenarnya selepas 2 mggu bertungkus lumus balik lewat stay kat library.aku tak nak meniruuuu....katakan tak nak.



selain 2 doa ni lecturer aku selalu pesan suh baca allahummaya sir wala tuasir-doa untuk memudahkan urusan seharian

No comments:

Post a Comment