Tuesday 29 November 2011

lama tak blogging, rase rindu la plak.biasanya tak ada benda yang nak ditulis sebab tulah malas nak blogging.tapi hari ni semangat untuk blogging tiba tiba je timbul sendiri,maybe disebabkan aku baru je lepas baca diary aku yang dah lama aku tinggalkan.kalau dulu aku selalu je meluahkan apa yang aku rasa dalam diary aku,tapi sekarang lebih canggih tulis dalam ni pom kira boleh meluahkan lah apa yang terbuku dalam hati aku ni.
kata orang kalau kita meluahkan apa yang terbuku dalam hati kita ni tidak kiralah dalam bentuk lisan ataaupun writting kita dapat mengurangkan tahap stress kita dan aku percaya itu semua.sebab itu jugalah aku mahu tulis dalam benda alah ni.macam comlicated je bunyi tapi aku aje yang faham.kira okeylah.
aku tulis ni pun sebagai penghargaan bagi hidup aku ni..aku rasa hidup ni amat bermakne so setiap detik yang aku lalui akr rase mahu menangkapnya dalam bentuk gambar ataupun video cz aku ni kurg skit ingatan.tak macam orang lain.aku dilahirkan dengan iq yang tiggi tp aku sendiri yang tidak mengasahnya tapi menumpulkannya adlah.tapi nk buat macam mana...

first of all aku nk ucapkan salam maal hijrah laaa...
sempena menyambut tahun baru ni aku 
rasa amt penting la cz aku pom nak menhijrahkan diri aku
supaya menjadi insan yang lebih baik la..
insya'allah...
mudah-mudahan dipermudahkan oleh allah..
aminnn,..

1 comment:

  1. salam maal hijrah..
    harap2 tahun ni lebih baik drp tahun lepas,
    azam tahun ni jugak biarlah kesampaian...

    ReplyDelete