Monday 25 July 2011

selamat berjaya la aku ucapkan pd kawan aku 2 yg sedang berdating...sem0ga kamu berbahagia...eemmm tahniah kat 0rang aku plak???eemmm...entah lah ape nk jd semua kawan2 aku ada 'kekasih' tp aku??? masih di tangkuk lama.. bukan kata tak ada orang nak..tapi aku ni...kawan2 aku semua pelik dengan sikap aku ni...bila diorang tanya tak ada rasa nak bercinta ke?aku rasa macam macam tak normal je.aku nak buat macam mana lagiii...dah memang aku tak boleh nak terima orang lain dalam hidup aku buat masa ni...tapi kadang2 terasa jugak untuk disayangi bila tengok kawan2 ada orang yang menyayangi.
aku pom sebenarnya tak faham dengan sikap aku ni.aku nak sape sebenarnya??
bila difikir2kan balik aku sebenarnya rasa dah bahagia hidup begini, hidup sorang diri..
tak payah nak fikirkan pasal perasaan orang lain.
tak payah bagitau sape2 bila nak pergi mana2.kan senang hidup.tak normal ke macam 2??
aku rasa lebih pada normal.

apa2 pom aku tak kata bercinta 2 tak best..
mesti ada kelebihannya yang masih aku tak nampak.
kalau tak masakan ramai yang dilamun cinta kan.
pada yang sedang bercinta tu aku harap korang terus maju dan biarlah sampai ke jinjang pelamin..
pada kawan2 ku moga korang tak terpengaruh dengan aku yang suka menyendiri ni..

2 comments: